Mida teha, et messi-boksis klienti varitsedes olla edukam kui teie konkurendid. Et makstud raha ei peaks hiljem tõstma lahtrisse «turul olemise hind».

1. Tehke enne messile minekut selgeks, mis on teie eesmärk. Selgitage seda ka oma müügimeestele. Ilma konkreetse eesmärgita võib messil osalemine muutuda mõttetuks.

2. Messile minnes püüdke lahti saada müügisalongi stoilisest rahust. Messil veedetud kolm päeva tundugu teile kui kuu aega rasket tööd. Püüdke messil osalenud töötajaid motiveerida.

3. Olge aktiivsed — kulutatud raha peab end ära tasuma. Väike messieelne treening oma müügimeestele ei tee paha.

4. Kui oma müügimeeskond ei suuda teid tasemel esindada, siis palgake messi ajaks abijõude väljastpoolt. Ja ärge nurisege, et messidest kasu pole: tihtipeale ei pea ebaõnnestumise süüd kaugelt otsima.

5. Aimake ette trende: kui konkurendid on mustades pintsakutes, olge teie roosas jakis. Silmatorkavus on garanteeritud.

6. Ärge arvake, et ainult teie oma boksis tööd teete. Enesega rahuloluks pole põhjust. Lahing kliendi pärast käib ka mujal, teisteski boksides.

7. Teie päralt on kogu messi territoorium. Kasutage seda. Piiramatud võimalused edukaks müügitegevuseks on ka väljaspool koduboksi.

8. Vajadusel rakendage enda kasuks tööle loomingulisi inimesi ka mujalt kui ainult oma firmast. Värsked ideed on teretulnud.

9. Kui soovite ise oma boksi kujundada, siis… loobuge sellest — teil on oma ajaga targematki peale hakata.

Kui ärimaailmas räägitakse konservatiivsusest, siis see ei tähenda veel seda, et oma müügitegevuses peate järgima sama joont. See on pigem mõttelaiskus ja enesega rahulolu, mis sünnitab meie messidele haigutavate müügimeeste ja hallide tüüpbokside ridu.

Vastavalt aastatrendidele lipukeste või beibede kasutamine ei mõju enam kellelegi, kui te ei oska neid serveerida omal moel, mingi kavala nõksuga.

Kas tahate olla üks paljude seast või olete siiski valmis üllatama nii oma klienti kui ka konkurente?

Sellises olukorras ei jää midagi muud üle, kui välja mõelda uusi müüginippe, millega potentsiaalsed kliendid endale võita.

Sellised lemmikmessid, nagu auto-, arvuti- ja toidumessid, kutsuvad kokku tuhandeid uudishimulikke.

Samas on aga üha enam kibestunud äri- ja müügimehi, kes tõdevad, et konkurents kasvab ja ostjaid jääb vähemaks.