Omades 25-aastast kogemust turunduse ja reklaami vallas Eestis, Baltikumis ja Soomes, leiame teie turundusalasele probleemile lahenduse

Küsi nõuKliendid

Meie lugu

PEAMISED TÖÖD

=

Land Rover

Turule sisenemiseks loodud turunduskampaania ja jätkutegevused.

Tulemus: Land Rover leidis lühikese ajaga tee eestimaalaste südameisse.

=

Maksu- ja Tolliamet

Turunduskampaania Eesti Maksu- ja Tolliameti e-keskkonnale (emta.ee).

Tulemus: Oluline samm Eesti paberivabaks muutmise suunas, mille populaarsus ületas ootusi.

 

=

Maks & Moorits

Vananenud mainega lihatööstusele loodud kaubamärk ja pakendite kontseptsioon. Turunduskampaania ja jätkukampaaniad – TV, printemeedia, välireklaamid.

Tulemus: esimestel nädalatel, pärast kaubamärgi tutvustamist, tõusis Maks&Mooritsa toodte läbimüük üle 10%.

AJALUGU

=

1993

Ettevõtte loomine ja esimene suurklient – Hüvitusfond.

=

1995

Arsenal muutub täisteenust pakkuvaks reklaamiagentuuriks. Kliendid – Onninen, Siemens, Hüvitusfond, Procter&Camble jm.

=

1998-2002

Agentuur jätkab tööd ka pärast suurt majanduslangust. Suuremad kliendid – Neiser, Altia, Paroc, Land Rover jm.

=

2003-2016

Viiakse läbi esimesed ekspordisuunalised turundusprojektid. Pearõhk on Soome taustaga klientide teenindamisel. Sõlmitakse koostöölepe Soomes asuva turundusbürooga WIAone, et aidata Eesti ettevõtetel leida turunduskanaleid- ja kontakte Soomes. Jätkuvalt pakutakase ka disainialaseid teenuseid. Suuremad kliendid: Rocca al Mare Kaubanduskeskus, Järve Keskus, Biolan, Paroc, Toode AS jm.

Kliendid

Inimesed

Heiki Kurm

Heiki Kurm

Projektijuht

+372 501 4002

heiki(at)arsenal.ee

Meeme Männiste

Meeme Männiste

Projektijuht

+372 517 7020

meeme(at)arsenal.ee

Villem Loigom

Villem Loigom

Loovjuht

+372 506 4433

villem(at)arsenal.ee

Väino Õun

Väino Õun

Graafiline disainer

+372 655 0052

arsenal(at)arsenal.ee

Kermo Basov

Kermo Basov

E-projektide juht

+372 655 0052

arsenal(at)arsenal.ee

Varia

Enne messile minekut püstitage eesmärk

Mida teha, et messi-boksis klienti varitsedes olla edukam kui teie konkurendid. Et makstud raha ei peaks hiljem tõstma lahtrisse «turul olemise hind». 1. Tehke enne messile minekut selgeks, mis on teie eesmärk. Selgitage seda ka oma müügimeestele. Ilma konkreetse...

Järsud muudatused jätavad mulje ebakindlusest

Põhjendamatu tõmblemine ja järsud suunamuutused nii pildis kui ka sõnas jätavad mulje ebakindlusest. Tundub, et turundaja ei usu sellesse, mida ta ütleb, ja tulemuseks on kommunikatsioonimüra. Negatiivne näide järjepidevuse puudumisest on Isoveri Soojustusvilla...

Laojääk viitab reklaamivajadusele

Reklaamiagentuur Arsenal juhi Heiki Kurmi sõnul on esimene märk reklaamivajadusest laojääk. Kuna Eestis seda märki tihti eiratakse, heliseb teine alarmkell siis, kui kaup on müügis, aga müüki ei toimu. Idea AD strateegilise juhi Paavo Pettai sõnul peaks reklaamile...

Hästi teostatud turundusüritus jätab jälje kauemaks

Kunagi ammu, eelmisel kümnendil, osales meie hea kliendi Paroc’i õppeväljasõidul Rootsis ka arsenali partner ja Paroci projektijuht Heiki. Tegemist oli hästi korraldatud ja läbimõeldud turundusüritusega, millest Heiki kirjutas ka artikli Äripäeva ehituslisasse....

Kontakt

v

EESTI

Aktiivmarketing OÜ

Vabaõhumuuseumi tee 4a – 35

Tallinn 13522

 

+372 655 0052

+372 501 4002

+372 517 7020

arsenal(at)arsenal.ee

v

SOOME

WIAone

Women’s Identity Agency # 1

Pauliina Airaksinen-Aminoff

Johanna Rosnell-Varjo

Kontorid: Janakkalas and Helsingis

 

+358 50357 3549

+358 40 824 2756

scandinavia(at)arsenal.ee

EAS toetas Aktiivmarketing OÜ Soome suunalist ekspordiprojekti ajavahemikus 18.01. – 17.01.2017,  kogusummas 50000 €.

.